Adata microSDHC 16GB Class 6 + Adapter Review

owman666 11 april 2011, 1.008 views

Adata microSDHC 16GB Class 6 + Adapter

Pluspunten

• Redelijk snel
  • Redelijk geprijsd

Minpunten

• geen

GEEN Review, maar wat aanvullende data.

Ik gebruik de SD kaart in mijn HTC HD2 waar Android 2.3.3 op draait (NAND). Had eerst android op m'n oude SD kaart staan van Kingston 2GB maar die was na 2 maand kapot.....
Als ik op mijn Adata Micro SD muziek of een film op wil hebben dan hang ik mijn telefoon fia een USB kabel aan mijn PC en dan schrijft mijn telefoon dus eigenlijk op de SD kaart. Maar dit ging net zo snel als dat ik de SD kaart rechtstreeks in mijn pc deed. Maargoed. hieronder een paar snelheidsmetingen (gemiddeld) gemeten met Windows 7 x64.

Schrijven:
Film van 2GB 8.4 mb/sec
2GB Losse muziek 3.8 mb/sec

Lezen:
Film van 2GB 16.6 mb/sec
2GB Losse muziek 15.4 mb/sec

Voor 23 Inc. bij azerty gekocht dus vond ik nog wel te doen. En er zaten ook nog 2 adaptertjes bij.

Heb jij ook een Adata microSDHC 16GB Class 6 + Adapter?