Antec Performance One P180B Review
Ik heb deze kast al 4 maanden. Hij ziet er strak uit.
Genoeg mogelijkheden voor inbouwen
HDD zitten in een mooi framewerk met siliconen afstandhouders.
De zijwanden houden een hoop lawaai tegen door de 3 lagen systeem van metaal,plastic,metaal.
De 2 filters voor de voorste fans houden een hoop stof tegen en zijn makkelijk schoon te maken.
Negative dingen zijn wel:
Het deurtje heeft een schanier die een beetje krom gaat als je de pc helemaal open doet.
Het framewerk gaat toch op een gegeven moment meeresoneren (Ik heb namlijke 3 HDD's waarvan 2 in RAID staan). Mischien dat ik nog wat met die afstandhouders moet doen.
Het moederbord komt met de onderkant net precies boven de onderkant van de bovenverdieping, hierdoor is het toch wat lastig om de stekkers van de leds, reset en powerswitch in te plaatsen.
Het wegwerken van de kabels neemt ook wat meer tijd in ivm de 2 ruimtes.
De ventilatoren heb ik vervangen door stillere types. Hierdoor wordt het geluid aanzienlijk minder.
Pluspunten
Strakke behuizing HDD's en voeding afgezonderd van de rest minder resonatie door siliconen afstandhouders
Minpunten
Meer tijd nodig voor bouwen sommige kabels moeilijker aan te sluiten Schanier deurtje
Eindoordeel
Genoeg mogelijkheden voor inbouwen
HDD zitten in een mooi framewerk met siliconen afstandhouders.
De zijwanden houden een hoop lawaai tegen door de 3 lagen systeem van metaal,plastic,metaal.
De 2 filters voor de voorste fans houden een hoop stof tegen en zijn makkelijk schoon te maken.
Negative dingen zijn wel:
Het deurtje heeft een schanier die een beetje krom gaat als je de pc helemaal open doet.
Het framewerk gaat toch op een gegeven moment meeresoneren (Ik heb namlijke 3 HDD's waarvan 2 in RAID staan). Mischien dat ik nog wat met die afstandhouders moet doen.
Het moederbord komt met de onderkant net precies boven de onderkant van de bovenverdieping, hierdoor is het toch wat lastig om de stekkers van de leds, reset en powerswitch in te plaatsen.
Het wegwerken van de kabels neemt ook wat meer tijd in ivm de 2 ruimtes.
De ventilatoren heb ik vervangen door stillere types. Hierdoor wordt het geluid aanzienlijk minder.
Heb jij ook een Antec Performance One P180B?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn