Antec Performance One P180B Review

Japidoff 30 december 2006, 620 views

Antec Performance One P180B

Pluspunten

• nette afwerking
  • veel ruimte
  • alles in sledes/siliconen spacers
  • stil

Minpunten

• zwaar

vooral een hele mooie kast, lang naar gekeken en over nagedacht (3 mnd+) voordat ik m kocht omdat ik het erg veel geld vond voor een kast.

zat geen voeding bij, dat vind ik een groot voordeel bij de betere kasten, als je genoeg interesse hebt om zo'n kast te kopen wil je niet met een voeding opgescheept worden.

en toch blijft alles goed koel
(in verhouding tot mijn Aopen HQ08 met 4 xtra 80mm fans erin)

de voeding zit ook lekker onderin, met mijn hardeschijven ervoor
(1x80GB 1x250GB 1x 73GB raptor) die nu ook erg koel blijven (+-handwarm)

Heb jij ook een Antec Performance One P180B?

Ik vind persoonlijk de P150 een betere deal.
Standaard met voeding Antec HE430w
Een P150 is in vergelijking met een P180 wel erg klein van binnen ;)
Ja dat is waar.
Weinigen hebben echter die ruimte nodig.

Bovendien megagoede voeding erbij die normaal ook een bom duiten kost.
oef kan zelf niet wachten totie binnen is :P

mooi dat ie stil is, heb er zelfs nog wat nexus fans bij gehaald, die nog stiller zijn +- 21 dbs. alleen is het nog niet binnen :)
"ook stond ik verbaasd van de geluids productie! echt STIL gewoon! alleen de standaard 3x120 mm fans zitten er in (op volle snelheid, zitten van de regelknopjes aan) en ik hoor hem bijna niet."
Heb je wel eens gedacht over de aanschaf van een gehoorapparaat? :+ Die fans maken op 'high' echt een onwijze herrie, ik gok dat je andere componenten flink geluid maken ;)

Verder is je review wel érg kort, je dekt niet eens alle beoordelingspunten wat wel 'n beetje jammer is, zo kunnen nog weinig mensen er info uit putten.