Asus A-45GA Review

Gillian89 29 december 2006, 745 views

Asus A-45GA

Pluspunten

• Goedkoop
  • Efficient
  • Prachtig om te zien!
  • Stroomvoorziening gesleeved
  • handige plugjes (makkelijke om aan te sluiten)
  • dualrail 12V
  • goede amperes

Minpunten

• Geen

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Ik heb er twee in gebruik met de volgende systemen:

Opteron 148 @ 3.1 ghz
2x512mb mushkin pc3200 CL2.5
Asus 7600GT
Maxtor Diamond Max 10 250GB
Nec 3550

Wat deed mij besluiten om het product aan te schaffen?
De grootste meespelende factor is de prijs. Voor 45,- was hij te koop. Door die lage prijs en toch 450 watt werd ik nieuwschierig. Na wat verder onderzoek bleek het een efficiente voeding te zijn, met goede amperes die er nog gelikt uitzag ook! Zo doende heb ik er twee aangeschaft.

Tevreden met de aankoop?
Hier heb ik wat gemengde gevoelens over. De voeding in het systeem met de Opteron doet het uitermate goed. Altijd stabiel en zelfs met de Opteron op 3.1 ghz en de vga op 750/1600 mhz presteerde hij goed. De andere voeding echter was niet goed. Die produceerde een hoge toon als hij stroom kreeg. Eerst maakte het me niet zoveel uit, maar later werd het erger en toen mijn HD het begaf heb ik beide terug gestuurd. Nu wacht ik op vervanging. Ik denk dat dit een zeldzaam geval is, vandaar ik dat toch een goede score gegeven heb. Geluidsproductie valt ook erg mee. Alleen als je een hele stille pc hebt hoor je hem anders is het totaal niet storend.

Aanrader voor anderen?
Desalniettemin ben ik erg tevreden met de voeding en ik zou hem zeker aan anderen aanraden. Voor weinig geld heb je een solide voeding, die er heel gelikt uit zien!

Heb jij ook een Asus A-45GA?

En hoe zit het met de geluidsproductie? Is het ding ook nog een beetje om aan te horen?
Ik zal dat er even bijzetten, je hoort hem niet zo namelijk. Als je een stille pc hebt hoor je hem wel, maar het is niet storend.
Ik heb de A-55G maar deze maakt toch aardig wat herrie, de cooler 12cm draait altijd op 6026 toeren... beetje veel voor een 12cm cooler niet??