Specificaties 3,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Omnia Qwerty B7610 Zwart Review

Da Phoenix 6 april 2011, laatste update op 6 april 2011, 319 views

Samsung Omnia Qwerty B7610 Zwart

Pluspunten

• Het uiterlijk
  • Het touchscreen
  • Het toetsenbord
  • Camera

Minpunten

• Windows Mobile is traag
  • Stylus wordt slap
  • Korte accuduur

De telefoon ligt fijn in de hand en ziet er nog is mooi uit.
Ik heb niet de kleinste handjes en hij is lekker grof. Daar hou ik wel van.
Het QWERTY-Toetsenbord vind ik fijn werken.
Het touchscreen is ook wel fijn. Je hoeft niet hard te drukken om iets te willen.
Je kan niet zo zacht doen als bij een iPhone maar ik heb wel slechtere telefoons gehad.
Het grote nadeel van de telefoon vind ik Windows Mobile.
Ik heb de telefoon nu een jaar maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
Daarom heb ik besloten om er Android op te zetten.
Dit loopt vaak vast en moet je om de 2 dagen opnieuw installeren maar het werkt fijner dan Windows Mobile.
Met de Samsung TouchWiz interface vind ik het wel fijn werken.
De instellingen van de telefoon vind ik niet zo logisch werken.
Met internet instellen zit ik soms uren te zoeken maar ik kan het soms niet vinden.

Heb jij ook een Samsung Omnia Qwerty B7610 Zwart?

Reviews door de redactie

Daarom heb ik besloten om er Android op te zetten.
:D! Wat een frustrerend toestel, mijn beslissing van vorig jaar om deze telefoon te verkopen en een HTC Desire aan te schaffen is een van mijn betere geweest afgelopen jaar 8-)

Succes er nog mee!
ik heb het toestel ook. heb nog niks gemerkt..heb er wel windows mobile 6.5 opgezet.