D-Link DGS-1224T Review
Heb de switch nu bijna 1 jaar en is nog niet uitgevallen geweest deze staat 24/7 aan, ben alleen bij een stroomstoring het IP van de switch verloren maar na deze via de tool opnieuw te hebben ingesteld liep de switch weer als een trein. Switch heeft veel mogelijkheden waaronder een DHCP server en filtering op MAC Adres du smen kan op de switch al een beveileging aanbrengen, het is een prima switch voor het geld wat ik er voor gegeven heb zeer betrouwbaar en vooral voor beginners zeer toegankelijk.
Pluspunten
Is stil (Geen FAN) en makelijk toegankelijk.
Minpunten
Nog niet echt kunnen vinden.
Eindoordeel
Heb de switch nu bijna 1 jaar en is nog niet uitgevallen geweest deze staat 24/7 aan, ben alleen bij een stroomstoring het IP van de switch verloren maar na deze via de tool opnieuw te hebben ingesteld liep de switch weer als een trein. Switch heeft veel mogelijkheden waaronder een DHCP server en filtering op MAC Adres du smen kan op de switch al een beveileging aanbrengen, het is een prima switch voor het geld wat ik er voor gegeven heb zeer betrouwbaar en vooral voor beginners zeer toegankelijk.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Vind je review een beetje beknopt voor in mijn ogen professioneel apparatuur.
Heb je enige testen gedaan m.b.t snelheid met bijvoorbeeld je netwerkschijven?
Gebruik gemaakt van "trunking" vlans of andere specifieke dingen?
Ik heb zelf op het moment niet genoeg kennis en vooral geld om deze switch aan te kunnen schaffen.
Waar ik zelf ook nog naar benieuwd ben is de interface, is dat bij deze ook programmeren in de stijl van cisco of krijg je een web interface?
Heb je enige testen gedaan m.b.t snelheid met bijvoorbeeld je netwerkschijven?
Gebruik gemaakt van "trunking" vlans of andere specifieke dingen?
Ik heb zelf op het moment niet genoeg kennis en vooral geld om deze switch aan te kunnen schaffen.
Waar ik zelf ook nog naar benieuwd ben is de interface, is dat bij deze ook programmeren in de stijl van cisco of krijg je een web interface?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
