Creative Inspire P5800 Review

angerfist-yentl 31 mei 2007, 1.126 views

Creative Inspire P5800

Pluspunten

• Goede bass komt bij films kracht te kort
  • Goede kwalitiet
  • je kan je mp3 erop aanslutien zonder je pc aan te moeten hebben
  • ze zien er goed uit

Minpunten

• De volume knop kan soms vanzelf harder gaan als je hem niet goed uitstoft
  • hij bromt snel als je een kabel in de aux aansluiting doet voor MP3 als je de kabel niet gebruikt

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
Ik heb het Geluids systeem nu 1 jaar

gekocht bij vobis

Als vervangen voor mijn Creative 4400 ( 4.1 setje )

hij geeft een goede bas die je kan instellen via de afstandsbediening ( met draad )

de hoge en mid tonen zijn ook perfect

je kan de stoffen kapjes van de speakers afhalen en dan zien ze er veel stoerder uit

4 x 8 watt rms is voldoende
1 x 20 wat rms is ook meer dan voldoende
subwoofer van 20 wat rms is ook voldoende

hij is goed verpakt

Ik vind mijn 4400 setje wel beter High tonen hebben

Maar dit systeempje kan je goed geluid verwachten ook tijdens films verrast hij mij soms nog

ik moet wel zeggen als je een 24 bit geluidskaart gebruik komt hij beter tot zijn recht
en kan je tijdens games EAX 3.0 gebruiken als je 1 koopt van creative

** Update

Ik heb sins kort de Logitech Z 5450 5.1 setje en daarbij vergeleken is dit setje niks

Dit setje is een leuk beginners setje of voor de mensen die muziek en film geluiden niet zo belangrijk vinden. maar wel belangrijker als normaal

de p5800 is een goed beginners setje

Heb jij ook een Creative Inspire P5800?