Thermaltake Tt eSPORTS Challenger PRO Gaming Keyboard Review

sounaloa 1 april 2011, laatste update op 16 april 2011, 1.216 views

Thermaltake Tt eSPORTS Challenger PRO Gaming Keyboard

Pluspunten

• verlichting
  • de 10 macro's
  • rode toetsen
  • softwarematig alles in te stellen

Minpunten

• ventilator is niet sterk

Beste lezers,

Ik schrijf deze review aangezien ik het jammer vind dat niemand dat heeft gedaan.

Ik had dit toetsenbord gevonden omdat het een gamers toetsenbord van goede kwaliteit is en rode verlichting heeft, dus besteld bij azerty.

Binnen gekomen in een nette verpakking met veel informatie en rand spullen, altijd meegenomen voor Lan party's

Ik ben er nu al super tevreden over, tot nu toe gaat alles perfect!
Netter macro toetsen aan de zijkant (10) die weer te verstelbaar zijn op de software en ook het Tt logo op het toetsenbord kan je met software uit doen.
Wel is het jammer dat je haast niks van het ventilatortje voelt die je op de linker en rechter kant kan doen.
Ook kan je de toetsen van WASD en de pijltjes een rode tint geven door de zwarte toetsen eruit te halen en vervolgens de rode toetsen die meegeleverd zijn erin te doen.
Maar voorde rest gaat alles lekker normaal zoals een toetsenbord hoort te zijn.

Vragen en suggesties over deze review kan altijd het is mijn eerst en niet zo uitgebreide review.

Groetjes Palyter messelier

Heb jij ook een Thermaltake Tt eSPORTS Challenger PRO Gaming Keyboard?

Is dit een mechanisch toetsenbord?
dit is geen mechanisch toetsenbord. Als je voor mechanisch wilt gaan moet je de ttesports meka g1 kopen voor 99 . owh zie nu al dat de vraag al beantwoord is. sorry hiervoor.

[Reactie gewijzigd door herwinkampjes op 25 april 2013 08:56]

Is gamen zo intensief dat een mens ook koeling moet hebben? Op de handen :P
nja sommige mensen hebben last van zweet handen als ze gamen! ( ik dus T.T )
Ik heb m ook!
Dat ventilatortje moet je ook niet al te serieus nemen :P
(Als je m daarvoor gekocht hebt)
De software is echter wel erg sloom!
Zelfs op mijn game pc |:(
Gebruik de software niet meer, de backlight kun je handmatig
veranderen alleen de logo niet...
De 2m kabel is wel erg handig gebruik m zelfs in bed :P

Hoe lang heb je over de review gedaan? ;)
zon 10 minuten op mijn stage, ik wouw toch wel een review hiervan zien!
kan je de fan eraf halen zonder dat ie lelijk is na afloop?
wat bedoel je daarmee?
andere switch dan rubber dome's.

voelt anders en gaat langer mee. maar is ook veel duurder (100eu+)

maar dit is geen mechanisch toetsenbord. tt esports maka g1 is wel mechanisch