Specificaties Behuizing, 6 interne bays - Bekijk alle specificaties

Antec LifeStyle Sonata II Zwart Review

granaet 23 december 2006, 261 views

Antec LifeStyle Sonata II Zwart

Pluspunten

• Vorm
  • Strakke zwarte lak !
  • Voeding

Minpunten

• Beperkte ruimte, gewoon te krap.
  • Stof en vingerafdruken zijn zichtbaar.
  • Handleiding mag iets uitgebreider zijjn

Kwaliteit voeding Score: 3
Een keurige kast en mooi afgewerkt, zowel van binnen als van buiten. Oog voor details. Dit lijkt vanzelfsprekend voor ANTEC.

Harddisks worden op zachte rubber voetjes geplaatst. Hier heb je wel speciale schroeven (worden bijgeleverd) voor nodig.

Weinig ruimte binnenin, de kast is gewoon aan de krappe kant (of ben ik verwend met m'n ANTEC Titan ?). Binnenin, tov ANTEC p180, nog minder ruimte.
De spoiler (tbv lucht voorziening CPU) ) is lastig te plaatsen/verwijderen. Bovendien is de constrcuctie niet steving, het geheel buigt door zeker wanneer er nog een fan geplaatst wordt.

Als de kast op een harde vloer staat valt de stabiliteit tegen. Er zitten geen voetjes onder (zoals bv. de Chieftec Dragon) die naar buiten gedraaid kunnen worden.

De demping is voldoende, wel wat minder dan de ANTEC P180.

Heb jij ook een Antec LifeStyle Sonata II Zwart?

Sorry, maar ik vind dit een slordige survey.
Het is zomaar een verhaaltje zonder onderbouwing.

Ik had liever gezien dat je alle punten bovenaan de pagina bijlangs ging en vertelde of het goed of niet is en vooral waarom.