Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

CM Storm Inferno Review

NLruben 31 maart 2011, laatste update op 31 maart 2011, 1.168 views

CM Storm Inferno

Pluspunten

• extreem uitgebreide software
  • 9 instelbare knoppen + een multiplier waarme je nog 6 andere knoppen in kan stellen, dan kan je ook nog een "knoppen-combi" maken van de multiplier en twee overige knoppen wat weer 5 functies zijn... wat 20 functies zijn per profiel. 5 profielen zijn dus 100 functies op 1 muis :O:O:O een
  • de knoppen zijn verzonken waardoor je geen last hebt van ze...
  • de prijs
  • 4000dpi voor 40 ballen:P
  • onboard memory
  • glijd goed
  • mooie lampjes:)

Minpunten

• licht niet super in de hand...
  • zodra je um te ver naar achteren vasthoud maakt ie een soort van wheelie doordat de muis de in een soort kleine v- vorm afloopt

--------------------------** LET OP !!** ------------------------------
dit is alleen een toelichting op de eenvoudige review... als je een egt uitgebreide review wilt hebben kijk dan verder naar 1 van de mede tweakers:)
--------------------------** LET OP !!** ------------------------------

zeker een must buy als je veel waarde hecht aan de mogelijkheden van je muis en het aantal knoppen...
de muis heeft een beetje vage vorm dus is het een aanrader om deze eerst even te voelen is de winkel...
wil je tweaken in software en vind je het leuk om alle verschillende mogelijkheden te onderzoeken en dr een avondje of 3 er voor te zitten om de muis hele maal naar je hand te zetten dmv scripts.. moet je hem echt kopen

ps als ik zin heb om van de week nog ff tijd in deze review te steken ga ik um nog wel schrijven :)

Heb jij ook een CM Storm Inferno?

beetje magere review maar is ook meer bedoeld als uitbreiding op de simpele reviews
Thx beter zo dan helemaal niets!
2 * voor de moeite :Y)
Erg fijn muisje hoor heb 'm ook uitgeprobeerd. Maar als je eenmaal hebt opgemerkt dat die veel te gevoelig is voor optillen (z-axis probleem met philips twin eye lasers) ga je je eraan ergeren (had ik maar nooit van dat probleem gehoord :().

De Gigabyte M8000X (of de oudere zonder X versie) is denk ik een betere keus (4000-6000DPI voor 30-40 ballen :P (zegt weinig natuurlijk, in hoeverre de DPI waarde kunstmatig is opgeschroefd staat er ook nooit bij)). Maar die heb ik nog niet in handen gehad.
Misschien een beetje te streng dat z-axis "probleem" afgestraft. Vast prima aan te wennen na 2-3 weken gebruik als het je al opvalt op de eerste plaats.