Specificaties Tower - Bekijk alle specificaties

Antec Performance One P180 Review

granaet 23 december 2006, 187 views

Antec Performance One P180

Pluspunten

• Vorm, ruimte voor harddisks. Demping van geluid is prima.

Minpunten

• Binnenin weinig ruimte, onhandige kabeldoorvoer.

Een keurige kast en mooi afgewerkt, zowel van binnen als van buiten. Oog voor details. Er is standaard voldoende koeling aanwezig. Wanneer je zoals ik 4 harddrives onderin hebt is een extra 120 mm fan echt nodig.

De vorm was voor mij de reden om deze kast te kopen. Het plaatsen van 4 harddisks (bijvoorbeeld RAID) in het onderste compartiment is erg handig. Harddisks worden op zachte rubberen voetjes geplaatst, perfect. Deurtje gaat 270 graden open.

Weinig ruimte binnenin, de kast is aan de krappe kant (of ben ik verwend met m'n ANTEC Titan ?). Voor de spoiler (tbv lucht voorziening CPU) ) is gewoon geen ruimte. Onhandige 'schotje' tussen onderste ruimte waar oa. de voeding kabels doorgevoerd worden. Het frontdeurtje zit met een korte kunstof pin vast in het chasis. Deze pin is zeer breekbaar. Het zijpaneel laat zich wat moeizaam verwijderen.

nb
Bij ontvangst leek was het deurtje op een maanlandschap, zo hobbelig. Na een telefoontje met de importeur (Rotterdam) keurig en snel omgeruild. Er moet een voeding bijgekocht worden. Let dan op: omdat de voeding onderin zit heb je lange kabels nodig.

Heb jij ook een Antec Performance One P180?