TP-Link Tapo RV30 Max Plus Review
Goede robotstofzuiger voor goede prijs.
Pluspunten
Geluid Stem Hoge kwaliteit Mooi design
Minpunten
Dweilfuntie Vastleggen omgeving
Eindoordeel
Goede en mooie robotstofzuiger voor de prijs. We hebben de RV30 Max Plus nu ongeveer 3 weken en bevalt zeer goed, Hij stofzuigt goed, Ziet er netjes uit in de woonkamer waardoor het er niet gek uitziet. En het amsterdamse stemmetje is ook zeker wel een leuke toevoeging erbij. Wat me wel wat tegenviel is dat op echt goed strak laminaat de dweilfuntie heel goed werkt(als je dit juist hebt ingesteld dan) maar op een wat oudere houten vloer hij er toch wat moeite mee heeft.
Ook bij het stofzuiger rijd hij nog wel enorm vaak tegen objecten aan die bijvoorbeeld in de woonkamer staan.
Voor de rest een heel fijn apparaat en zeker als hij ergens in de aanbieding is voor een goede prijs.
Ik vind het zelf niet per se verbazingwekkend hoe enorm goed hij het doet maar goed genoeg om pas na een lange tijd zelf wat schoon te maken. En een leuke gadget natuurlijk;)
Ook bij het stofzuiger rijd hij nog wel enorm vaak tegen objecten aan die bijvoorbeeld in de woonkamer staan.
Voor de rest een heel fijn apparaat en zeker als hij ergens in de aanbieding is voor een goede prijs.
Ik vind het zelf niet per se verbazingwekkend hoe enorm goed hij het doet maar goed genoeg om pas na een lange tijd zelf wat schoon te maken. En een leuke gadget natuurlijk;)
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een TP-Link Tapo RV30 Max Plus?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!