HP Deskjet F380 Review

soepah 27 oktober 2009, 566 views

HP Deskjet F380

Pluspunten

• printkwaliteit
  • snelheid
  • functies
  • prijs

Minpunten

• 'eet' soms papier op
  • maximaal 9 kopieen

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 2
Ik heb deze printer nu zo'n 4 maand en ik blijf me verbazen over de kwaliteit van de prints. de snelheid ten opzichte van mijn vorige (deskjet 660 ofzo) is aanzienelijk verbeterd en hoe de plaatjes eruit zien ook

daarnaast kun je natuurlijk met een druk op de knop scannen / kopieren, zonder iets op de computer aan te klikken.

het installeren gaat ook in een keer goed, na een format van de harde schijf ging het de tweede keer ook zonder enig probleem. wat ik niet echt gewend was van all-in one printers.

Ik heb persoonlijk wel eens het mankum dat er papier wordt opgegeten, dus dat hij in plaats van netjes 1 velletje per keer in te trekken er twee of meer intrekt waardoor hij vastloopt of scheef afdrukt (is zo'n 3/4 keer gebeurd).
maar dat kan ook aan ons papier liggen

het inktverbruik is ongeveer gelijk aan wat wordt aangegeven op de site van HP,

ik ben, al met al, erg tevreden over deze printer, vooral omdat hij als een van de goedkoopsten van zijn soort staat aangeschreven.

voor goede prijs kwaliteit verhouding zou ik zeker voor deze printer gaan.

Update 27-10-2009: Na een jaar of 3 deze printer gehad te hebben wil ik deze (sumiere review) toch een klein beetje updaten:
enkele minpuntjes die gevonden zijn:
- Opvreten van papier (tijdens printen 3 a 4 A4tjes naar binnen werken, vast lopen en knipperen met lampjes)
- Inktverbruik toch iets hoger naarmate de tijd verstrijkt

verder werkt hij nog wel prima

Heb jij ook een HP Deskjet F380?