Samsung Syncmaster 225BW Zilver Review

bakker404 21 december 2006, 535 views

Samsung Syncmaster 225BW Zilver

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Geen pixeldefecten
  • Goede prijs / kwaliteit
  • Goed, duidelijk en helder beeld.
  • In hoogte verstelbaar

Minpunten

• Toch wat backlite leakage zichtbaar. Voornamelijk zichtbaar tijdens het bekijken van films.

Na gekozen te hebben voor een breedbeeld scherm sprong de Samsung syncmaster 225BW er voor mij bovenuit. Met een prijs van 367 was het voor mij een makkelijk keus na eerdere goede ervaringen met Samsung TFT schermen.

Het scherm zat goed verpakt in piepschuim en karton. Ik heb de monitor zelf opgehaald dus van transport schade kon geen sprake zijn.
De monitor ziet er goed en degelijk uit. Mooi afgewerkt met een overzichtelijk OSD. Het beeld voldoet aan mijn verwachtingen. Er is vrijwel geen sprake van ghosting al ben ik dan ook geen fanatieke gamer. Het enige wat me ietwat tegenvalt is backlite leakage, dit is toch vrij zichtbaar, vooral bij films ondanks dat de brightness en contrast op +/- 50 staan ingesteld staan.

Al met al geen klagen. Tot op heden (reeds 3dagen in bezit) nog geen enkele dode (sub) pixel kunnen ontdekken. Prima dus.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 225BW Zilver?

Samsung is gewoon een top merk. Ben wel jaloers op je. Ben zelf opzoek naar de 205BW (19" TFT Wide). Kan iemand mij trouwens vertellen wat G>G betekent?
Dat is de reactietijd van grijs naar grijs :)