Scythe SCUPS-1000 Kama Connect USB2.0 IDE & SATA External Adapter Review

swampy 21 december 2006, 513 views

Scythe SCUPS-1000 Kama Connect USB2.0 IDE & SATA External Adapter

Pluspunten

• simple
  • snel
  • goedkoop
  • doet wat het moet doen
  • Externe voeding, hoewel een beetje groot voor zijn doen heeft STANDAARD pluggen ( ja..geen omvormers meer nodig )

Minpunten

• geen in zoverre..

Een van de simpelste dingen en.lost een lastig probleem op. Het is eigenlijk niets anders dan een dubbele USB connector met aan een kant IDE ( 3,5) en aan de andere kant Sata ( 2,5 en 2,5 )

Werkt op USB 2.0 voldoende snel voor alle gebruiken. Had hem vandaag ( 21 december 2006 ) "helaas" nodig want mijn hoofd pc wou weer eens niet opstarten. Wordt daar een beetje zat van en dus heb ik voor de veiligheid de harde schijven eruit gehaald en met dit speeltje de belangrijke gegevens kunnen backupen..

Niet te vergeten dat ook mijn externe USB 2.0 harde schijf kappot ging ( ja ja waarom ook niet..allemaal tegelijkertijd ) en het lag aan de casing ervan. Zo'n plastic cheap ass geval..oh well..geen groot verlies maar ook hier werkte hij perfect.

Een iets dat elke tweaker zou moeten hebben...niet meer inbouwen omdat een harde schijf hulp nodig heeft..gewoon buitenaf aansluiten and voila.. externe harde schijf!

Simpel en het werkt..en de externe voeding erbij kun je zelfs gebruiken om onderdelen in de pc te testen..wat wil je meer

Heb jij ook een Scythe SCUPS-1000 Kama Connect USB2.0 IDE & SATA External Adapter?