AEG KKK994500T Review
Reservoirs zijn te klein. Er is altijd wel iets dat bijgevuld of geleegd moet worden. Defect binnen twee jaar en weken wachten op reparatie. Nooit meer een koffiemachine van AEG
Pluspunten
Koffie prima
Minpunten
Onhandig in gebruik Kwaliteit slecht
Eindoordeel
Reservoir voor water, deal en bonen te klein
Apparaat ziet er mooi uit, maar veel te duur voor middelmatige koffie
Apparaat ziet er mooi uit, maar veel te duur voor middelmatige koffie
Beoordeel deze review: