Harman Kardon Soundsticks II Review

Clavat 26 maart 2011, 1.392 views

Harman Kardon Soundsticks II

Pluspunten

• Geluid,
  • Vormgeving,
  • Aansluiten,

Minpunten

• Sub vangt veel stof,
  • Knopje voor de bas

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik heb nu al een enige tijd deze speakers staan bij mijn pc.

Waarom ik voor deze speakers heb gekozen is zeker de kwaliteit van het geluid
Daar kunnen de meeste fabrikanten zeker wat van leren.

Harman Kardon maakt naar mijn weten alleen maar kwaliteit producten die het geluid ook goed kunnen laten klinken, niet te diepe bas en niet als een blik.

Bij het uitpakken van dit setje was het al een genot een doorzichtige Sub die eruit komt en dan de 2 speakers die erbij horen.
De kabels waren duidelijk hoe deze aangesloten dienen te worden.
Da was een fluitje van een cent,
dan komt het volgende het afstellen van de bas.

Oke zo gedaan zul je zeggen maar nee, er zit namelijk een klein draai knopje op de Sub die je naar wens kunt draaien (ja deze had wel iets beter van kwaliteit mogen zijn) maar dat mag de pret zeker niet drukken.
Na wat geluid hebben afgespeeld en gedraaid te hebben aan het knopje naar wens heb je en geluid waar je U tegen zegt.

Uit de Sub komt een nette beschaafde blauwe gloed van 1 led die erin verwerkt zit.
Op 1 speaker zit een zilvere touch bediening die zeer gevoelig is voor harder en zachter.
dit is totaal niet storend om te zien en mooi weg gewerkt.

Ik ben blij dat ik deze nog steeds heb zeker vanwege de kwaliteit.

Heb jij ook een Harman Kardon Soundsticks II?

je vergeet wel te zeggen dat je het systeem niet uit kan zetten ... dus stel dat je deze in je kamer hebt staan kan dat voor sommigen als storend ervaren worden dat er een blauwe gloed blijft hangen ;)

voor mij persoonlijk is dit geen probleem, heb deze set nu 2 jaar en zou hem voor geen geld weg doen of vervangen. De kwaliteit + de vormgeving is waar ik verliefd op ben.
Als je de 'afstelknop' van de sub indrukt gaat hij bij mij gewoon uit?
De 2 speakers klinken daadwerkelijk mooi. Vind alleen jammer dat de sub voor mij
te rommelig klinkt. Maar goed geluid is per persoon afhankelijk.
Zelf heb ik de III versie, maar als ik hem niet gebruik trek ik gewoon de stekker eruit. Zelf had ik liever een afstandsbediening gezien i.p.v. 2 priegelige knopjes op een van de 2 speakers. Ik regel het volume dan ook gewoon met mijn Mac.
Het geluid kan héél eenvoudig uitgezet worden door beide volume knoppen tegelijk aan te raken. Er hoeven dus geen stekker of wat dan ook aangeraakt te worden.

Het geluid van deze set is zoals de reviewer zegt subliem.