Toshiba Externe Harddisk 320GB 320GB Review

erikstunt 19 december 2006, 390 views

Toshiba Externe Harddisk 320GB 320GB

Pluspunten

• Veel schijf voor weinig geld en ziet er ook nog eens mooi uit.

Minpunten

• Geen indicator aan buitenkant hoe vol dat hij is.
  • Enigste wat ik kan bedenken, verder perfect.

Mobiliteit Score: 4
Onlangs deze externe harddisk aangeschaft en ben zeer tevreden, simpel product en dus ook zeer doeltreffend hij doet wat ik wil namelijk zeer veel films die ik download opslaan.
Hij is fanless designed dus geen geluid, de warmteproductie is ook laag ik voel dat hij een beetje warm is,niet veel dus.
Mooie mat aluminium kastje die zowel staand als liggend gebruikt kan worden. De rubbere dopjes aan de onderkant maakt dat hij stevig verankerd staat.
Hij is ook lekker snel.
Verder heeft hij een mooi klein blauw ledje die rood oplicht als hij aan het werk is.

Heb jij ook een Toshiba Externe Harddisk 320GB 320GB?

Het ontbreken van firewire lijkt me ook een minpunt, maar ja, je kan niet alles hebben. Deze disk is wel vet om aan een USB poort te hangen van je router :*)