Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GXT14S Gaming Mouse Review

Veening 25 maart 2011, 638 views

Trust GXT14S Gaming Mouse

Pluspunten

• valt lekker in de hand
  • hoge dpi
  • goedkoop

Minpunten

• geen plug and play
  • geen geweldige kwaliteit

Ik kwam deze muis tegen voor 10 euro bij gameplaza, en mijn huidige muis (een draadloze trust muis) vrat batterijen dus ik wou weer terug naar een bedrade muis.

de muis is erg mooi vormgegeven en ligt prima in de hand. een voordeel ten opzichte van van andere muizen zijn de "vleugels" aan de zijkanten die er voor zorgen dat je hand niet over de muismat gaat. de vlammen zijn een beetje over de top maar dat is puur mijn mening

de bouwkwaliteit is niet geweldig maar wel aanzienlijk beter dan mijn andere trust randapparatuur
ondanks het feit dat er plug and play op de doos staat doet hij niet zonder de drivers

Heb jij ook een Trust GXT14S Gaming Mouse?

Ik heb deze muis ook, en hij bevalt me echt prima. Ligt echt zo geweldig goed in de hand! (niet voor mensen met erg grote handen denk ik) Ik vraag me af hoe ze het ZO ENORM GOEDKOOP kunnen maken! hiervoor had ik zo'n microsoft game muis van ongeveer 60 euro, die beviel me voor geen meter (kreeg kramp in me handen)

Bij mij werkt de muis overigens wel zonder de drivers vooraf te installeren.

[Reactie gewijzigd door _-SaVaGe-_ op 25 maart 2011 11:35]

Ik heb deze muis ook en het is voor mij de slechtste die ik al gebruikt heb. Als ik mijn vingers in het midden van de knoppen zet, worden beide knoppen ingedrukt. Zelfs na een beetje prutsen met een breekmesje om in het groefje tussen de knoppen wat plastic weg te schaven is het nog een probleem. Dit is overigens een veel voorkomend probleem.

Als gewone muis is hij best te gebruiken, maar daar heb je die DPI settings niet nodig.
Ik heb de muis ook net een maand en bevalt me redenlijk

hij heeft wel wat iritaties de twee duim knoppen aan de linker kant zijn erg gevoelig als je deze te hard indrukt dan druk je de chip naar achter die jou actie moet waar nemen
dit is simpel te fixen door een beetje plakband of lijm zodat deze wel op zijn plek blijft

wat betreft het richten voor FPS spellen zoals BFBC2 is hij erg nuttig
ik kan 3 standen gebruiken 1 extra traag voor snipers stand 2 gemiddeld voor de machinegeweren en 3 extra snel voor het draaien van de tank turret

de muis bevalt me wel
moet nu helaas wel zeggen dat de bouw kwaliteit zeer slecht is hij is binnen een maand kapot gegaan goed koop is duur koop wil je een muis van goede bouw kwaliteit koop deze dan NIET
Ik heb de muis ook, maar wat een miskoop. De beide "duimknoppen" werken al na twee weken niet meer (en dit is al de 2e met hetzelfde probleem). Mijn advies is: Niet kopen!