Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G Review

Thomg 24 maart 2011, laatste update op 24 maart 2011, 797 views

Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G

Pluspunten

• Goedkoop
  • Monster OC
  • Stabiel
  • Low-Profile

Minpunten

• De enigste echt positieve review?

Stabiliteit Score: 5
Heb geheugen nu al 2 weekjes, dus maar even een kleine review schrijven :)

-Featureset

Gewoon normaal low-profile geheugen. Niets bijzonders.

-Stabiliteit

Het doet het gewoon. Geen problemen na 2 uur Linx.

-Overklokken

Hier blinken die schatjes toch echt uit!
Ik heb het geheugen stabiel gekregen op 9-9-9-24 2T, !1800 mhz!
Mijn god, geheugen voor minder dan 40 euro, dat stabiel draait op die snelheid? Ik dacht even dat ik gek werd? :>
Maar het werkt, zelfs met 3dMark Vantage ( de hele mikmak).
Het geheugen staat echter wel op 1,7 V, maar wel stabiel!
_/-\o_ Kingston _/-\o_
Echter, als de fans uit staan, moet ik terugklokken naar 1650 Mhz, omdat het te heet word. Maar dat is al een geweldige OC.

-Prijs

Verdacht goedkoop voor wat het biedt.

-Algemeen

Beste koop van de eeuw!

PS. Als je het geen goede review vindt, en van plan bent 1 ster te geven, meld dan a.u.b. ook waarom.

Heb jij ook een Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G?

Meer advertenties

Beknopte maar wel complete review.
Je kan beter wat meer gebruik maken van verschillende lettertype soorten. Zoals de aanduiding ook aangeven met een vet gedrukt lettertype of iets anders. Daar wordt de review veel overzichtelijker van.