Mobile Action Voiis Stereo Wireless Music Gateway Review

dennislemmersNewbie 24 maart 2011, laatste update op 24 maart 2011, 569 views

Mobile Action Voiis Stereo Wireless Music Gateway

Pluspunten

• Design
  • Gemak

Minpunten

• Storen wanneer andere apparaten tegelijk verbinding proberen te maken terwijl hij al conected is met een ander apparaat.

Een slim apparaatje met een mooi design. Het is eenvoudig om hem aan te sluiten en te "pairen" met mobiele apparaten (laptop, iphone, android toestel) of je pc/mac. Let er wel op dat wanneer je een bluetooth adapter gebruikt op bijv. je laptop, deze hebben vaak een beperkt bereik (+/- 10m)

Een ander aandachtspunt is dat wanneer je bijvoorbeeld je iphone gebruikt en je zet je laptop aan en deze gaat automatisch verbinding maken met de Voiis setreo dat dit voor een conflict zorgt waardoor de bluetooth verbinding verstoort wordt. Dus één apparaat tegelijk conceten.

Overall ben ik zeer tevreden. Hoe relaxed is het om vanuit je luie stoel je muziek te bedienen. Hij is niet overal te koop. Heb hem besteld bij digitalsonline.nl omdat hij daar op voorraad was en zij konden een snelle levering garanderen. Bij pixmania heb ik hem het goedkoopst gezien. Maar mijn ervaring met pixmania is alleen niet de allerbeste.

• Dell Laptop
  • Acer Laptop
  • Iphone 3Gs

Heb jij ook een Mobile Action Voiis Stereo Wireless Music Gateway?