Specificaties 14" (1280x800), 120GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus A8JN-4P006M Review

frankwin800Newbie 15 december 2006, 448 views

Asus A8JN-4P006M

Pluspunten

• veel features voor weinig geld

Minpunten

• onduidelijkheid of er Bluetooth op zit

Ik wil de potentiele kopers er op wijzen dat er meerdere uitvoeringen van dit product zijn, namelijk met en zonder geintergreerde Bluetooth. Ik heb een aantal winkels uit de lijst ge-emiald en hun hierna gevraagd.

Salland Automatisering gaf aan dat hun een versie zonder Bluetooth verkpoen. Computer Pirates gaf aan dat die van het met Bluetooth is. (in ieder geval voor de prijsdaling van 15-april)

Het advies is naar mijn mening raar dat blijkbaar diverse uitvoeringen van één product onder dezelfde naar verkocht kunnen/mogen worden en dat ze ook onder één naam in de pricewatch staan. Ik kan me vorostellen dat de versie zonder Bluetooth goedkoper is en potentiele klanten die ervanuit gaan dat ze er een met Bluetooth kopen teleur gesteld zullen zijn.

Dus advies als je echt Bluetooth nodig hebt/wilt hebben vraag het dan altijd even na bij de betreffende webshop.

Heb jij ook een Asus A8JN-4P006M?

umm... wat is dit product? een laptop?

is al wat je erover kan zeggen, of er bluetooth opzit of niet?

dit hoort misschien thuis in het forum als reactie op dit product, maar als survey??
Het is inderdaad een laptop.. staat gewoon boven in het scherm Asus A8JN-4P006M (Core 2 Duo T5600; 1GB; 120GB; DVD+/-RW; 14"TFT; WXP MC) » ;)

erg handig is het zo niet iig.
Qua survey biedt het ook weinig ondersteuning voor potentiële kopers :Y)
de vraag is of je niet beter deze kon kopen: http://www.4launch.nl/4la...er=shop/producteninfo.php?productid=025634