HTC Desire HD Bruin Review

Gadgeteer 21 maart 2011, laatste update op 21 maart 2011, 851 views

HTC Desire HD Bruin

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Mogelijkheden en features
  • 4,3" scherm
  • goede specs
  • etc.

Minpunten

• accuduur

Ik zal geen compleet verhaal plaatsen, die zijn er inmiddels genoeg te vinden over dit toptoestel.

Ik heb het toestel nu een tijdje in gebruik en ben erg tevreden. Ik lees dat er veel mensen zijn die problemen hebben met bijvoorbeeld de klepjes (accu en sim) ik heb nergens last van en vermoed dat dit vooral de early adopters zijn.

Wel moet ik iedereen gelijk geven dat er smartphones zijn met een betere accuduur .
Wanneer ik het toestel intensief gebruik (inclusief WIFI) dan moet ik gedurende de dag echt wel bij laden. Wel moet ik hierbij opmerken dat ik hem dan echt intensief gebruik en een 4,3" scherm verbruikt ook wel wat.
Bij normaal gebruik en niet de hele dag WIFI en BT aan, red ik het makkelijk 1,5 dag of misschien zelfs wel langer.

Het toestel werkt gewoon naar behoren en de mogelijkheden qua software lijken wel onbeperkt. Ik heb zelf gekozen voor dit toestel boven de Samsung Galaxy S eigenlijk om maar 2 redenen.
1. 4,3" in plaats van 4,0"
2. HTC Sense in plaats van Samsung Touchwiz.

HTC kan mij ook makkelijk tevreden houden door te komen met voldoende updates en door te zorgen dat het hele htcsense.com gedoe goed gaat werken.

Heb jij ook een HTC Desire HD Bruin?

Ik ben het eens met de batterij, maar volgens mij mag je er ook nog een ander negatief punt bij zetten. Namelijk het interne geheugen dat veel te weinig. Heel veel applicaties kunnen nog steeds niet naar de SD-kaart. Vaak is dat misschien wel terecht als het om interne apps gaat met widgets, maar ik heb regelmatig dat mijn interne geheugen op 14MB zit. Google Talk start dan niet meer op en andere apps kunnen dan niet eens meer geinstalleerd worden. Jammer.