Specificaties Dual core @ 2,2GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Athlon 64 X2 4200+ Manchester Tray Review

Catch22 13 december 2006, laatste update op 3 maart 2010, 1.403 views

AMD Athlon 64 X2 4200+ Manchester Tray

Pluspunten

• Blijft koel (10c boven kamertemperatuur met een scythe ninja + 120mm fan op 400 toeren) en op 2500 ipv 2200 mhz

Minpunten

• Geen gevonden nog

Ik ben heel erg tevreden over deze processor. DualCore is echt een toevoeging aan de computer beleving. Multitasken gaat zoveel makkelijker. Bij het rarren + parren merk je geen vertraging in de rest van je systeem, erg optimaal dus.

Het installeren van de processor is gemakkelijk, net als bij alle andere procs. De warmteproductie is zeer laag, wat ten goede komt aan de geluidsproductie.

ik kan hier een hoop benchmarks neerzetten, maar die kan je genoeg vinden. Ik ben heel erg tevreden over de proc

Heb jij ook een AMD Athlon 64 X2 4200+ Manchester Tray?

dude dit is geen survey..

-product en verpakking
-instaleren,enzelfde als andere processors? slot a am2? 939? core 2 duo?? wat?
-prestaties niet 100%? waarom niet? wat had beter gekunt? wat is verbetert tenoverzichte van de x2 3800+?

-overklokken geef je max score..waarom? 300 zielige mhzjes? mijn 3200+loopt op 3000mhz en die zou ik nog geen 10 geven voor overklokken..
-featureset 80%.? waarom? wat zat er bij ? kwam hij in een zakje van de aldi? zat hij verpakt met boxed cooler?
wat is het verschil tussen boxed cooler en je ninja?

zo kan ik nog wel ff doorgaan,..
een survey mag wel wat meer info hebben dan,,ja hij is leuk en en toevoeging en niet warm..

ja benchmarks staan op internet ja..dus?
jij wou een survey maken..geen plaatjes..geen links..geen gebruikt systeem..helemaal nix..
survey van lik me vestje..!!!!!! :Z
Scheelt wel dat je zelf zoveel fantastische surveys hebt geproduceerd!

Denk toch eens na alsjeblieft.

Een Manchester is altijd S939.
Installeren kun je meteen herleiden uit welke socket het is.

Overklokken. Hij heeft hem 300 Mhz overgeklokt, misschien kan hij nog wel veel verder maar wil Catch22 dat niet? Misschien draait hij dit op stock voltage, ik zie jouw "zielige" 3200+ nog niet op 3000 Mhz draaien op stock voltage.

featureset, kun je ook nazoeken, als je een boxed versie koop krijg je hem in een mooi AMD doosje met koelertje, boekje en stikkertje erbij, koop je hem tray dan krijg je hem los. Hoe kom je in godsnaam bij een Aldi zakje terecht?

En ja, benchmarks staan op internet, als Catch22 alleen van zijn X2 een benchmark overzicht erbij had gezet zou meteen de vraag komen om een vergelijk te trekken met een ander systeem. Dit is al zo vaak gedaan.

En zo kan ik ook nog wel even doorgaan.

Productsurveys zijn voornamelijk om meningen over producten uit te wisselen. Als je ze onderbouwd met technische informatie en benchmarks is dat natuurlijk toegevoegde waarde maar om nu zo te gaan katten omdat dit ontbreekt vind ik erg overdreven.
Uhmmm... gaat ie?

Kan me niet herinneren dat je betaald hebt voor de survey? Doe even normaal, hij laat weten dat hij tevreden is met z'n processor en dat multitasken echt een toevoeging is. Ik vind het ook een wat korte survey maar je hoeft hem niet zo af te *******....
hahaha katten???

ik geef een stuk beschaafdere mening over deze survey dan mensen over een veel uitgebreidere survey van mij deden ..met alles erop en eraan..en hij werdt niet eens goedgekeurd..

bij mij gingen ze zeiken over BrEaZeR text ofzo..

ik geef alleen wat aandachtspunten weer..

ik heb wel 5 surveys gemaakt die niet geacepteerd werden..door tweakers via mail..
ik snap gewoon niet ..dat zown brak verhaaltje er dan wel doorheen komt..
als jij niet gewaardeerd word dan doe je dus blijkbaar iets fout, ga dan vervolgens niet zeuren over een ander wat allemaal fout is, dat hoort ie wel van de admins, en dat stoere gedoe over overclocken, ga dat maar lekker in een topicje ofzo vertellen.
wat wil je er meer over weten dan? Benchmarks zijn er zat online te vinden... Ik laat weten dat ik tevreden ben over de processor en hij aan mijn eisen en wensen voldoet...