Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 8ms) - Bekijk alle specificaties

BenQ FP202W Zwart Review

Loran 12 december 2006, 145 views

BenQ FP202W Zwart

Pluspunten

• Perfect beeld, lekker scherp, mooi contrast, zwart is ook echt zwart.
  • Nette behuizing, knopjes weggewerkt aan de zijkant, ook een knop om te kunnen wisselen tussen de verschillende inputs (DVI & subD).
  • Mooie verhouding 16:10
  • Geen dode (sub)pixels gehad.

Minpunten

• geen mogelijkheid om lagere dan de native resolutie's niet uit te rekken over volledige (breedte) van het beeld.

Nu bijna 2 weken in bezit
Ik heb hem via marktplaats in een computer zaak gekocht die hem wilde gaan gebruiken in zijn winkel.
waardoor ik volledige garantie behield en een mooie prijs had.
Perfect beeld, lekker scherp, mooi contrast, zwart is ook echt zwart.
Mooie verhouding 16:10 breedbeeld films(24) kijk ik nu liever op de Benq als op de tv :)
Wel jammer dat als je een kleinere resolutie instelt, je niet ervoor kan kiezen om het beeld niet uit te rekken over de volledige breedte en hoogte.
(wat ik overigens nog niet nodig heb gehad omdat ik niet game)
Geen dode (sub)pixels gehad.

Mocht je video kaart niet de resolutie 1680 bij 1050 aankunnen kan je deze via powerstrip aanmaken

Heb jij ook een BenQ FP202W Zwart?