Roborock Saros 10R Review
leek op eeste zicht prima product maar serieuze fabrieksfout ( water lekken ) dus retour gestuurd
Pluspunten
slim, sterk en ontwijken van rommel waar hij op zou kunnen vastlopen
Minpunten
kwaliteits/fabrikagefout? lekt druppels water tijdens stofzuigen (via de waterinlaat)
Eindoordeel
verloor continu druppels water via zijn waterinlaat dit van bij de aankoop. ook bij enkel stofzuigen en nadat hij enkele dagen niet gedweild had bleef dit.
Het zijn maar druppels , maar lijkt me geen goed teken en niet wat je wil zien bij een splinternieuw toestel met die kostprijs...
het lijkt ook geen alleenstaand probleem, bv. https://www.reddit.com/r/Roborock/comments/1jtm0nk/saros_10_leaving_drops_of_water_after_vacuuming/
jammer dat dit door de kwaliteitscontrole geraakt is want voor de rest wel tevreden over werking en functionaliteiten oa voordelen van het dock en en de vooruitgang ten intellegentie vergelijken met mijn oude roborock s5 .
Het zijn maar druppels , maar lijkt me geen goed teken en niet wat je wil zien bij een splinternieuw toestel met die kostprijs...
het lijkt ook geen alleenstaand probleem, bv. https://www.reddit.com/r/Roborock/comments/1jtm0nk/saros_10_leaving_drops_of_water_after_vacuuming/
jammer dat dit door de kwaliteitscontrole geraakt is want voor de rest wel tevreden over werking en functionaliteiten oa voordelen van het dock en en de vooruitgang ten intellegentie vergelijken met mijn oude roborock s5 .
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Bij mij al een keer retour i.v.m. niet meer kunnen laden 'alignment' probleem, oftewel kon niet meer zelf bij de oplaadpunten komen in het basisstation. Nu netjes opgelost.
Van begin af aan het niet kunnen gebruiken van de schoonmaakvloeistof. Ook eerder bij hen aangegeven maar nog steeds niet opgelost. Dus binnenkort denk ik maar weer retour sturen en hopen dat ze dit opgelost krijgen.
Van begin af aan het niet kunnen gebruiken van de schoonmaakvloeistof. Ook eerder bij hen aangegeven maar nog steeds niet opgelost. Dus binnenkort denk ik maar weer retour sturen en hopen dat ze dit opgelost krijgen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn