Samsung AAEP433JBE In-Ear Stereo Headset + AARM040EBE Black Bulk Review

hazel42 18 maart 2011, 417 views

Samsung AAEP433JBE In-Ear Stereo Headset + AARM040EBE Black Bulk

Pluspunten

• Het enige positieve dat ik kan noemen is de prijs, maar deze headset had de keuringen niet mogen passeren.

Minpunten

• De features zijn zoals verwacht: volume regelaar en opneemknop. Jammergenoeg geen start/stop knop.

Teleurstellende headset. Had me ook niet mogen verbazen gezien het prijsverschil met andere headsets. Toch geprobeerd, maar echt: dit is weggegooid geld. Of het is een slechte ripoff van de echte samsung headset in welk geval het een slechte reclame wordt voor TelecomTelecom.

Gebruiksgemak heb ik maar zeer kort getest: het snoertje van de headset zelf is erg kort (nog geen 40cm) en daarom niet los te gebruiken zonder het koppelstok. De kwaliteit van geluid is erg slecht: tinnig en bijna geen weergave van bas. Met het koppelstuk wordt het alleen maar erger, soundartifacts, blips en glitches komen erbij plus dat het volume halveert.
Heb vervolgens de geluidstest gedaan met twee reeds 18 jaar oude Sony headsets waarbij het geluid perfect blijft, bass weergave is nog steeds niet erg veel (geen bassboost in de headsets) maar wel veel aanweziger dan het samsung ding. Daarna het koppelstuk ertussen geplaatst... en alle soundartefacts zijn terug de glitches en blips. Het volume is wederom gehalveerd (nee dat lag niet aan het volume regelaartje op dat koppelstuk) dus dit ding deugt niet.

Ik ga dit ding retour sturen en mijn geld terug vragen. :/

Heb jij ook een Samsung AAEP433JBE In-Ear Stereo Headset + AARM040EBE Black Bulk?