Microsoft Habu Review

wawa 10 december 2006, laatste update op 10 december 2006, 477 views

Microsoft Habu

Pluspunten

• Mijn vorige Muizen waren een Razor Copperhead en een Logitech G5. De G5 was kwa hoogte zeer goed maar met name door de 3 punts klik functie van de scroll onbruikbaar tijdens het gamen. De razor Copperhead was een prima gamers muis, echter had als nadeel dat hij nogal plat was waardoor ik vaak kramp in mijn hand kreeg. Voor beide minpunten is de Habu de oplossing!

Minpunten

• De Driver was duidelijk een negative eigenschap. Maar sinds de probleemlose installatie van V2.01 naar mijn mening opgelost.

Heb deze muis nu 2 weken in mijn bezit en moet zeggen dat hij mij prima bevalt. idd was het een probleem de drivers te installeren. Echter sinds een paar dagen is er een nieuwe driver/software (Versie 2.01) beschikbaar via http://www.razersupport.c...ownload&downloaditemid=53 . Hiermee zijn de problemen rondom installatie verdwenen.
De muis is iets hoger dan de "normale" razor muis waardoor hij beter in de hand ligt. Materiaal is zoals je van Razor gewend bent, degelijk en Gamer proof. De 2 zijknoppen zijn te vervangen door een bijgeleverd opzet stuk waarvan de knoppen meer dan achter zitten.

In Game gebruik ik de muis bij HL2DM op 2000dpi, 1000mhz. Hij speeld heel vloeiend en reageert erg direct.

De prijs van 69,- is aan de hoge kant. Maar deze ligt wel in lijn met andere gamers muizen.

Heb jij ook een Microsoft Habu?

Heb je nu een Razor of een Microsoft muis?
Je zegt dat de problemen rond de driver zijn opgelost met versie 2.01. Maar bij mij ziet ie de muis nog steeds niet. Welke werkwijze heb jij gehanteerd om de muis geinstalleerd te krijgen?
Zie deze link met enkele links naar drivers firmware en driver conflicten van de fabrikanten Razer, Microsoft en logitech (G5)
Vaak staan er nml. nog oude drivers / instellingen die e.a. kunnen beinvloeden.
Dus ook die inzake windows conflicten zelf even lezen!