Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart Review

lourens_h 10 december 2006, 899 views

Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart

Pluspunten

• scherp,
  • nagenoeg geen ghosting,
  • mooi groot
  • kantelbaar

Minpunten

• niet in hoogte verstelbaar, in arbo omstandigheden zou dat een must zijn.

Een keurige doos met compleet inventaris, echter een paar minnetjes t.a.v. de bijgeleverde kabels, maar over het geheel ben ik enorm goed te spreken. Ik heb geen geen pixeldefecten kunnen constateren !! Over de beeldkwalitiet ben ik zeer goed te spreken, het beeld is scherp en stabiel, zoals dat normaal en niet anders is bij een lcd monitior natuurlijk. Foto's geven een zeer mooie weergave. Het contrast en helderheid zijn standaard een beetje aan de lichte kant, maar kan goed worden ingesteld. De Ghosting is nagenoeg niet aanwezig, vandaar dat ik er "geen ghosting" heb ingevuld. De monitor voelt degelijk aan, niet slapjes of zo. De knoppen voelen ook degelijk aan en werken goed. De handleiding ziet er compleet en goed uit. Met andere woorden een kompleet en verzorgd geheel.

-voedingskabel aan de korte kant
-geen dvi kabel
+zeer mooie afwerking
+zeer mooie kleurweergave, in vergelijking met nec multisync xp21
+zeer scherp (1600*1050)

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart?

Mooie survey :)! Waarschijnlijk ga ik er binnenkort ook een kopen :+.
Nog wel één vraagje, als je in pricewatch E2200WS intypt. Komen er twee soorten beeldschermen, de E2200WS-B1 en de E2200WSV-B1? Zit er bij deze laatste geen speakers op ofzo?
E2200WS-B1 heeft zowel D-Sub als DVI aansluiting
E2200WSV heeft enkel D-Sub aansluiting en daardoor denk ik goedkoper.

Heb de E2200WS-B1 en zeer tevreden erover.
Ideaal voor strategy en 3D games.
Mischien zou jij voor mij dan alleen de LCD panel willen opmeten en de breedte en de hoogte willen zeggen? Please? dus de visible area niet in diagonaal maar in lengte en breedte.
Bedankt voor je survey, ik heb er ook 1 besteld.

mischien stomme vraag maar ik kan nergens precies vinden hoe groot het scherm is, dus zonder de plastic randen. Zou je mij de formaten kunne zeggen in CM van de hoogte en de breedte van alleen de LCD?