Etna MO670TI Review
Slechte kwaliteit en doet niet wat hij moet doen.
Pluspunten
Uiterlijk en vormgeving
Minpunten
Magnetron functie werkt slecht Magnetronfunctie maakt kortsluiting/ vonken Oven werkt matig bediening is omslachtig
Eindoordeel
Ik heb de magnetron gekocht samen met de nieuwe keuken. Tegen beter weten in. Het merk en fabricaat dat ik wilde kon de winkel niet leveren, deze wel. Ik heb hem nu een jaar in gebruik. Zowel de magnetron stand als de oven stand werken matig tot slecht in vergelijking tot mijn eerdere oudere combimagnetron.
Het apparaat koelt overdreven lang na. Zelfs wanneer je 30 seconden de magnetron hebt gebruikt.
Magnetronvermogen gaat tot 800W. Producten worden niet gelijkmatig warm en de roosters vonken bij gebruik van de magnetronstand.
Ik heb er €900 voor betaald, het was niet de duurste maar ik had er (veel) meer van verwacht.
ik raad hem niet aan.
Het apparaat koelt overdreven lang na. Zelfs wanneer je 30 seconden de magnetron hebt gebruikt.
Magnetronvermogen gaat tot 800W. Producten worden niet gelijkmatig warm en de roosters vonken bij gebruik van de magnetronstand.
Ik heb er €900 voor betaald, het was niet de duurste maar ik had er (veel) meer van verwacht.
ik raad hem niet aan.
Beoordeel deze review: