Epson Stylus Office BX610FW Review

mexxer 16 maart 2011, laatste update op 16 maart 2011, 270 views

Epson Stylus Office BX610FW

Pluspunten

• mooi

Minpunten

• geen

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
heb dit apparaat nu 1 dag in bezit.

Allereerst het uiterlijk. Jammer dat de optionele usb en kaart aansluitingen in het zicht zitten. Verder een mooi zwart apparaat. Er zit een mooie klep op de ADF, waardoor als die is gesloten, het apparaat er verzorgd uitziet. Het scherm kan gedraaid horizontaal gedraaid worden.

Wat betreft printresultaten kan ik nog niet al te veel zeggen. De eerste printjes komen er goed uit, maar de tijd moet me nog leren of het echt mooie kwaliteit is.

In gebruik is het apparaat heel eenvoudig. Makkelijk te installeren en middels de WIFI overal in huis te plaatsen.

Wat voor mij de reden is geweest om deze printer te kopen, is een automatische scan vanuit de adf. lekker makkelijk om al mijn administratie te digitaliseren, online op te slaan, en bij brand in huis altijd kopien van mijn belangrijkste administratie te hebben

Heb jij ook een Epson Stylus Office BX610FW?

Tip: bij deze webshop kun je goedkope cartridges krijgen, werken uitstekend op de BX610FW. Maak er nu inmiddels een half jaar gebruik van gehad, en geen verschil met de originele gemerkt.
Als het daar over gaat ;)

Daar heb ik zelf nog geen ervaring mee, maar ik ga die winkel komende bestelling wel een keer proberen.

Heb tot nu toe cardridges van Print-about gehad, ook net zo goed als de originele.

Verder: Matige review, wat foto's, en wat uitgebreider.... :z