Thrustmaster Rechargeable Wireless 2-in-1 Dual Trigger Review

NinjaNewbie 9 december 2006, 270 views

Thrustmaster Rechargeable Wireless 2-in-1 Dual Trigger

Pluspunten

• Draadloos, oplaadbaar en trilfunctie

Minpunten

• Met kleine vingers ligt de gamepad soms wat vervelend in de hand.

Ik wilde graag een draadloze gamepad die oplaadbaar is. Helaas is er dan niet zo heel veel keus. Ik had hiervoor een Saitek en daarvan is twee keer het D-Pad knopje eraf gevallen. Dat schoot dus niet op. Vandaar dat ik nu voor deze Thrustmaster heb gekozen. De knopjes op deze gamepad zien er wat degelijker uit en reageren ook een stuk beter!

Deze gamepad vind ik iets minder prettig om vast te houden dan de Saitek, maar dat kan ook komen doordat ik nogal kleine handen heb, waardoor ik met m'n vingers soms niet lekker uit kom. Ik denk dat het vooral een kwestie van wennen is. Het probleem is dus vooral met m'n vingers, hij ligt wel lekker in m'n handen zelf.

Draadloos werkt erg goed. Als de batterijen toch een keer leeg zijn, dan kan je wel doorspelen door een kabeltje aan te sluiten. Het kabeltje is lekker lang en zit daardoor niet in de weg. Ik heb daardoor niet het gevoel meer dat ik niet draadloos game.

Op deze gamepad zit ook een trilfunctie die je op 2 standen in kan stellen (low/high). Het verschil tussen beide is goed te merken. Trilfunctie werkt ook zeker naar behoren.

Heb jij ook een Thrustmaster Rechargeable Wireless 2-in-1 Dual Trigger?