Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

egbert54Newbie 9 december 2006, 422 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• niet relevant vanwege de onbruikbaarheid van dit keyboard.

Minpunten

• de abobinabele kwaliteit van de draadloze vebinding.
  • Toetsenaanslagen die niet worden gesignaleerd.

Het grootste manko van dit product is onbetrouwbaarheid van de draadloze verbinding. Dit maakt dit keyboard zo goed als onbruikbaar in een gewone huis tuin en keuken setting. Het toetsenbord op je schoot? Vergeet het maar. De zender in het kb lijkt daardoor te worden ontregeld. Ik heb nu verpakking van het kb op schoot en daarop het kb zelf. Dat gaat net.
Bereik van 10m volgens specs? In het laboratorium vast wel, maar niet hier. Voor een enigszins betrouwbare verbinding is een meter de max afstand bij direct zicht! Het maakt daarbij nauwelijk uit op welk kanaal de verbinding werkt.
De USB zender direct in de poort aan de voorkant van de pc? Dat werkt hier niet. De zender op een USB-verlengkabel en dan ergens vrij ophangen zo dicht mogelijk bij de plek waar het keyboard wordt gebruikt.
Deze review typen was een opgave omdat vaak de letters niet doorkomen. Daarnaast gaat het kb soms een eigen leven leiden en vliegen de karakters over het scherm.
Samenvattend: een dramatisch onbruikbaar poduct dat het zelfs niet waard is gerecycled te worden....I

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?

Ik snap niet hoe tweakers toch steeds Trust het voordeel van de twijfel geven :D
Het idee is briljant... Maar daar blijft het bij.
Korte review, maar 't lijkt idd weinig positief te zijn qua gebruiksgemak. Prijs 'voldoende' vind ik wel apart, 50 voor een tobo wat niet eens werkt is imho erg veel (Logitech heeft vergelijkbare setjes voor die prijs volgensmij)
Ik vind het altijd mooi als Trust spullen worden afgekraakt. Ik raad zelf iedereen alles van wat van Trust is af, sinds hun cardreader mijn geheugenkaartje (van toendertijd 60,-) had gesloopt. Zeker na hun slechte aftersales (geen nieuw kaartje en geen nieuwe cardreader, waarvan ze toegaven dat deze stuk was).
En dit bewijst het maar weer opnieuw wat een verschrikkelijk waardeloos merk het is.