HP Laserjet 1010 Review

uyltom1204Newbie 7 december 2006, 534 views

HP Laserjet 1010

Pluspunten

• Snelle afduk.

Minpunten

• Slechte after sales van HP. Zie rook uit de printer bij afdruk van meer dan 3 pagina's

Inktverbruik Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Problemen met een ROKENDE printer. De toner komt vrij bij afdruk van meerdere pagina's. Tenminste bij méér dan drie pagina's. HP beweert dit probleem niet te kennen. Zag dat een andere gebruiker dit probleem ook had. Lijkt mij gevaarlijk voor de gezondheid....... Helaas geen hulp van HP.
Advies van hen: koop maar een nieuwe !
Verder ben ik tevreden over de afdruk en de snelheid waarmede dat gebeurt. De vormgeving is uitstekend en compact. De aansluiting via een USB poort is eenvoudig. Verder valt er weinig over deze printer te melden ware het niet dat deze rokende machine een hinder is voor haar omgeving. HP onwaardig. Helaas.

Heb jij ook een HP Laserjet 1010?

Ik ben al geruime tijd ook in het bezit van de HPLJ1010 maar ervaar deze bevindingen niet.
Ik meen me te herrinneren dat de huidige printer al ruim 2 jaar in het bezit is. Meerdere afdrukken maak ik geregeld maar heb er nooit problemen mee.

Dat de toner "los" zit op het papier lijkt me een defect op de fuser aansturing. Als de printer nog steeds onder garantie (1jaar) is zal ik toch maar aandringen bij HP op een vervanging van de printer.

Zelf heb ik de optie genomen op verlengde garantie naar 3 jaar.
Sonny, werk je toevallig bij HP? :+