Toshiba MK4025GAS, 40GB Review

SarahLNewbie 6 december 2006, 203 views

Toshiba MK4025GAS, 40GB

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Acceptabele warmteproductie

Minpunten

• Snel defect

Ik ben niet geheel tevreden over de harde schijf, omdat deze vrij snel kapot was (2 jaar). Oorzaak hiervan is helaas onbekend

Wel ben ik tevreden over de prestaties van deze HDD van Toshiba; snel, betrouwbaar, weinig problemen mee gehad.

De HDD geeft redelijk veel warmte af, maar de hoeveelheid geproduceerde warmte is nog acceptabel.

De prijs van deze HDD is erg hoog in vergelijking met HDD's van andere merken die net zo goed of nog beter presteren.

Heb jij ook een Toshiba MK4025GAS, 40GB?