Specificaties 22" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG E2240S Zwart Review

Tweska 17 juli 2011, 234 views

LG E2240S Zwart

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Is niet te duur

Minpunten

• Niet praktisch voor tripple screen setup vanwege veel ruimte tussen schermen
  • Maar één aansluiting (VGA)
  • Niet zo heel stabiel

Ik heb deze monitor gekocht voor mijn game systeem dat ik in januari 2011 heb gebouwd. Het is een mooie monitor waar je lekker op kan gamen, deze werd mij overigens ook aangeraden op Bouweenpc.nl waar ik hulp heb gevraagd bij het samenstellen van mijn systeem.

Vormgeving
De monitor ziet er goed uit alleen praktisch lijkt hij mij niet aangezien ik een tripple screen setup wil neerzetten waarvoor ik waarschijnlijk drie nieuwe schermen koop.

Featureset
Niet echt uitgebreide optie's en maar een aansluiting (VGA) en natuurlijk stroom maar die mag je niet meerekenen (vind ik). Ik dacht dat er nog een HDMI aansluiting op aanwezig was maar die bleek er niet op te zitten. Je kan hem dus niet fatsoenlijk op je PS3 aansluiten wat me wel handig leek!

Bouwkwaliteit
Ik vind de monitor niet echt stevig staan (bij een tikje begint hij helemaal heen en weer te zwaaien) maar goed, ik denk dat ik in dat opzicht misschien een beetje kritisch ben.

Ik heb niet zo veel ervaring met monitoren maar ik vind de LG E2240S zijn geld waard!

Heb jij ook een LG E2240S Zwart?