Logitech MX Master 4 Grafiet Review
Ik ga hem terug sturen. MX Master 3S fijnere grip, minder zwaar. ergonomischer.
Pluspunten
Materiaal is fijner / mooier
Minpunten
Zwaarder Gladder
Eindoordeel
Ik ben niet onder de indruk. Althans ik las tal van positieve reviews en veel youtube reviews. maar ik gebruik hem nu 1.5 dag en deze gaat absoluut terug. Ik vermoed door de haptic feedback is vooral de achterkant een stuk zwaarder, dat gecombineerd met de verminderde grip Duiim ligt er echt minder goed/lekker in. is het gewoon helemaal geen fijne ervaring.
Ook vind ik hem wat goedkoper aanvoelen. Helaas!
Ook vind ik hem wat goedkoper aanvoelen. Helaas!
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech MX Master 4 Grafiet?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/1091109/crop605dc8af297f0_cropped.jpg?f=community)