Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust Laser Mouse - Carbon Edition MI-6970C Review

CDA441 8 maart 2011, laatste update op 8 maart 2011, 430 views

Trust Laser Mouse - Carbon Edition MI-6970C

Pluspunten

• forward- back knop
  • geen rode laser

Minpunten

• DPI knop werkt niet
  • pink en ringvinger raken muismat

Algemene indruk:

Toen ik deze muis heb gezien, wist ik dat het een gaming muis was. Aangezien er een "carbon" vinyl aangebracht is , vond ik hem dus ook mooi en heb ik hem gekocht.
Hij was mooi verpakt in een soort van Microsoft Sidewinder doosje, dat maakt de indruk nog beter.
Uitgepakt en aangesloten ligt hij goed in de hand, maar je pink en ringvinger raken de muismat nog altijd aan.
De dpi switch werkt niet zo goed, vind ik.

Ergonomie:
Zoals ik al zei is de rechterkant van de muis niet zo ergonomisch, je pink en ringvinger raken nog altijd de muismat.
De duim wordt goed vastgehouden door de rubberen grip aan de linkerkant. De muis is wel glad door zijn carbon vinyl.

Functionaliteit:

De functies vind ik al genoeg, want als je bvb. COD speelt heb je veel muisknoppen nodig, daar heb je de forward- back switch in de muis (boven de duim) De DPI switch heeft geen functie volgens mij, want er gebeurt niets als je op die knop drukt.

Precisie:
De muis is niet heel precies, maar dat kan aan de DPI instellingen liggen.
De muis heeft een optische laser, maar het is een infrarood laser.

Vormgeving:
Qua vormgeving vind ik de muis zeer mooi, want het heeft een carbon vinyl.
De muis lijkt ook op een gaming muis door de vormgeving.

Bouwkwaliteit:
De muis is gemaakt uit hard plastiek, en heeft van die glijvoetjes, het is heel makkelijk om de muis te bewegen. Het heeft een normale dikke draad.

Drivers en ondersteuning:
Er zijn geen drivers meegegeven voor de muis, je kan er ook geen downloaden op de website.

Prijs:
Voor de prijs is de muis een zeer goede muis, ik zocht een goedkope gaming muis omdat mijn andere muis kapot ging (Razer Abyssus).

• Asus P5KPL/EPU
  • Intel Core 2 Duo
  • Windows 7

Heb jij ook een Trust Laser Mouse - Carbon Edition MI-6970C?