Point of View Mobii Tegra Tablet 10.1" 512MB Zwart Review

richardkornsonNewbie 8 maart 2011, laatste update op 8 maart 2011, 802 views

Point of View Mobii Tegra Tablet 10.1" 512MB Zwart

Pluspunten

• Zeer snel
  • Accu gaat lang mee zelfs bij intensief internet gebruik via WiFi
  • Update mogelijkheden van software en Firmware
  • Geen vastlopers
  • Heeft alle functies aan boord
  • Gewicht

Minpunten

• Inkijkhoek van het beeld mag beter, je moet er goed voor gaan zitten/staan.
  • De webcam mag wat hogere pixels ondersteunen.

Sinds een paar dagen de Point Of View Tegra 2 10,2" aangeschaft en nu al veel lof hierover.

Deze tablet kwam af-fabriek met de enerlaatste versie namelijk 1.09 (met flash ondersteuning).

De tablet is zeer snel en na tweaking (ook geroot), met nieuwe add-on updates kan ik lekker inkopen doen op de Android Market :).
Ik heb deze tablet ook meteen aangepast om via mijn Sony Xperia X10 te kunnen internetten (WiFi tethering met de 3G verbinding van de Sony) en bluetooth GPS ondersteuning.
Alles werkt zoals ik het wilde hebben.

Ik raad deze tablet zeker aan vanwege zijn prijs, de mogelijkheden en zeker over de prestaties, hij is super snel voor een tablet van deze tijd.

Point Of View update haar productassortimenten zeer snel en ze staan niet stil, goede support via telefoon en mail.

Mochten jullie nog vragen hebben dan stel ze gewoon.

Groet,

Een happy Android User!

Heb jij ook een Point of View Mobii Tegra Tablet 10.1" 512MB Zwart?

enerlaatste = op een na laatste
hogere pixels, bedoel je hogere resolutie? meer megapixels?
ik krijg de indruk dat Nederlands niet je eerste taal is.

ik vind de review heel kort en niet erg informatief. daarom de vraag: waarom geen langere review met een paar fotootjes?

[Reactie gewijzigd door ErwinPeters op 8 maart 2011 10:17]

lekker boeiend, beetje interessant doen. Het gaat erom dat de lezer het begrijpt.
Tja hij heeft wel gelijk. Meer informatie zou zeer welkom zijn. Waarom is deze tablet goed geprijsd? Wat is er dan zo goed aan zijn prestaties. Waar blijkt dit uit. Need more input :P
Oh op dat punt heeft ie wel gelijk hoor.Ik doelde meer op de grammaticale vaardigheden. Het gaat er gewoon om dat de lezer het begrijpt en om nou mierenneukerig gaan doen... We zitten op tweakers, niet op een van dale forum :p
van Dale met hoofdletter :P
Heb ook een POV. Krijg de GPS van mijn Desire niet werkend op mijn POV.
Tips???
Vragen:

1. Speelt deze tablet flash video af van sites zoals facebook video, megavideo etc?
2. Kun je ook full HD 1080 video afspelen op sites zoals www.vimeo.com?
3. Gebruik je ook lokale office apps zoals een variant van word en excel?
4. Mis je geen fysiek qwerty toetsenbord (touchscreen zal wel even wennen zijn als je het alleen van je smartphone gewend bent, is een eventueel aan te sluiten?)

Ik heb zelf een xperia X10 mini pro, is het ook mogelijk om zo'n verbinding te maken met 3G zoals jij dat hebt gedaan?

Alvast bedankt!

DAW