Razer Pro Click V2 Review
De materiaalkeuze bij een muis in deze prijsklasse is ondermaats en scrollen voelt niet prettig. Qua ergonomie is de muis een mixed bag. Met mijn middelgrote handen heb ik vaak het gevoel dat ik beter mijn hand achter de muis kan laten rusten in plaats van erop. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de MX Master 3, waarbij de verhoging richting het midden van de muis zit, zit bij deze muis de verhoging namelijk meer richting het einde. Voor kleinere handen lijkt mij dit problematisch.
De sensor is echter wel wat je van Razer mag verwachten, zeer goed. Ook de RGB, waar ik normaal geen fan van ben, is mooi subtiel uitgevoerd.
Pluspunten
Goede sensor Subtiele RGB
Minpunten
Voelt goedkoop aan Scrollen niet prettig Ergonomie (persoonlijk)
Eindoordeel
Beoordeel deze review: