Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony KDL-32EX402 Review

amigob 5 maart 2011, laatste update op 5 maart 2011, 1.156 views

Sony KDL-32EX402

Pluspunten

• goed contrast als je optimale inkijk hoek hebt, eigenlijk niet geschikt voor slaapkamer, omdat het daar meestal lastig is om een goed inkijk hoek te krijgen.

Minpunten

• voor extra pc monitor slecht
  • opstarten langzaam

Een van de dingen die ik zeer slecht vind is, als je de TV als monitor gebruikt het toch behoorlijk wazig wordt. Om een of andere reden wordt een rode pixel ook weergegeven op de twee pixels aan de rechtse kant er naast, als je digitaal in gebruikt. Het beeld wordt beter als je VGA in gebruikt, toch wel heel raar dat digitaal veel slechter is. En ja ik heb alle beeldmanipulatie functies uitstaan.

De OSD is zeer slecht gedesignd, er als je van zender wisselt komt er een hele grote zwarte balk ( ~20% van het beeld) boven in het scherm. Dit had met veel minder gekunnen. Balk is opgedeeld in twee balken waar bij in de bovenste zender informatie en kanaal staat, een de onderste balk alleen maar geluid info, dit had makkelijk in het midden van de bovenste balk gepast.

ik heb de 32" en de 37" ( geen BTW actie) en moet zeggen dat ik er toch een beetje spijt van heb dat ik niet voor een Samsung ben gegaan.

Heb jij ook een Sony KDL-32EX402?

ik denk eerder dat die roode "schaduw" door een slechte kabel of signaal van de pc komt.
Strookt niet echt met wat ze hier ondervonden hebben http://www.besteproduct.n...402/test_deskundigen.html

Zelf ben ik er ook erg tevreden over ( zowel vga als HDMI)