Transcend JetFlash V15 16GB Groen Review

mr.louie 5 maart 2011, 356 views

Transcend JetFlash V15 16GB Groen

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Virusscanner

Ik was op zoek naar een snelle en niet te dure stick van 16Gb, en kwam uit bij deze v15 van Transcend.
Prestaties zijn prima met 30Mb/s read en 16Mb/s write.
Met de voorgeinstaleerde trial virusscanner van trendmicro was ik minder blij.
Deze staat op de stick als een virtuele cdrom drive, en is dus ook niet via de normale weg te verwijderen.
Na wat speurwerk op internet is het gelukt om door middel van een tool van Transcend de virtuele drive en dus ook de scanner te verwijderen.
Op deze manier heb ik dus een stick zonder ingebouwde software en met een goede prijs/snelheid verhouding.

Heb jij ook een Transcend JetFlash V15 16GB Groen?

Waardeloos dat er nu ook al bloatware word geleverd op USB-sticks :O
Wat voor tool is dat dan? Wil deze ook kopen, maar ook niet die virtuele drive erop..