Specificaties 128GB 2.5" (SATA-600) @ 355/140MB/s - Bekijk alle specificaties

Crucial RealSSD C300 2.5" 128GB Review

MasterMike 4 maart 2011, laatste update op 4 maart 2011, 2.165 views

Crucial RealSSD C300 2.5" 128GB

Pluspunten

• Behaald wel de beloofde snelheden.
  • Deze zijn dan ook wel indrukwekkend!

Minpunten

• Werkt niet met de MacBook Pro early 2011

Let op! Voor de personen die deze drive willen kopen voor de Macbook Pro (early 2011). Ga op zoek naar
een andere SSD. Deze drive heeft compatibiliteitsissues met de MBP.

Zie hiervoor ook het crucial forum:

Contact gehad met Crucial maar zij konden niets voor mij betekenen.
De drive was voorzien van de laatste firmware versie 0006.

De drive ook getest in een mijn gewone desktop. Zie specs in signature. Hier werkte de drive wel naar behoren. Ook de geadverteerde snelheden werden behaald.

Heb jij ook een Crucial RealSSD C300 2.5" 128GB?

Dit is geen review maar gewoon een opmerking omtrent de werking met je mac.
Dat had ook op het forum gekund lijkt me, probeer er een review van te maken :)

[Reactie gewijzigd door pino85 op 5 maart 2011 00:24]

Maar deze zal dan snel ergens verzanden tussen al de posts. Dit is meer een waarschuwing. Als ik geen overige info bij mijn beoordeling post dan zal het niet duidelijk zijn waarom ik het zo beoordeel. Begrijp dan wel dat het inderdaad niet echt een review is. Maar hoe kan ik het testen en foto's erbij zetten als de drive niet werkt.

[Reactie gewijzigd door MasterMike op 4 maart 2011 22:27]

Mee eens, als mensen dit product in de PW bekijken (bijvoorbeeld omdat ze van plan zijn hem voor hun MBP aan te schaffen) zullen ze jouw review zien, in dat opzicht is dit dus wel degelijk behulpzaam.
Dat is erg jammer om te horen.
Zelf heb ik het vorige model 13" MBP (7.1) en daar werkt hij toppie!!
Het is dan misschien geen review, maar het is wel een waarschuwing op een plek waar mensen 'm makkelijker vinden dan in een forum. Dank hiervoor! :)
Thanx voor de MBP melding, erg behulpzaam :) ik zoek namelijk ook nog een SSD voor mijn macbook :)