Jura E8 (EB) Moonlight Silver Review
Na ruim 2 jaar stuk, Jura geeft niet thuis, reparatie van 269 euro nodig.
Pluspunten
veel mogelijkheden
Minpunten
slechte kwaliteit slechte service Jura
Eindoordeel
Jura E8 gekocht op vakantie in Duitsland, er op vertrouwend dat dit een kwalitatief uitstekende machine zou zijn. Helaas is zowel de kwaliteit hiervan, als ook van de klantenservice van Jura mij zwaar tegen gevallen. Machine ging na ongeveer 2,5 jaar stuk.
Contact opgenomen met Jura Nederland, aangezien de winkel waar ik hem kocht op 4 uur rijden zit, vertrouwend dat ze dit samen met me op zouden lossen. De dame aan de telefoon gaf al aan dat dit moeilijk zou worden, het buiten de garantie valt, en ik beter naar het erkende service center bij mij om de hoek kon gaan. Daar laten repareren, kosten 269 euro (!). Ook daar te horen gekregen dat het pure pech betrof, was ook altijd netjes onderhouden door ons. Vervolgens weer contact met Jura opgenomen hoe dit op te lossen. In totaal 4x moeten bellen, meerdere mails gestuurd waarop geen reactie kwam, en iedere keer ook de belofte dat er terug gebeld zou worden en ze zouden kijken naar een oplossing. Deze kwam er niet, de laatste dame aan de telefoon gaf aan dat het buiten de garantie valt en ze niks voor me konden doen...
Dus als ik een apparaat koop van een dikke duizend euro, het na ruim 2 jaar stuk gaat, dan heb ik gewoon dikke pech blijkbaar.
Eerste en laatste keer Jura voor mij, helaas erg teleurgesteld.
Contact opgenomen met Jura Nederland, aangezien de winkel waar ik hem kocht op 4 uur rijden zit, vertrouwend dat ze dit samen met me op zouden lossen. De dame aan de telefoon gaf al aan dat dit moeilijk zou worden, het buiten de garantie valt, en ik beter naar het erkende service center bij mij om de hoek kon gaan. Daar laten repareren, kosten 269 euro (!). Ook daar te horen gekregen dat het pure pech betrof, was ook altijd netjes onderhouden door ons. Vervolgens weer contact met Jura opgenomen hoe dit op te lossen. In totaal 4x moeten bellen, meerdere mails gestuurd waarop geen reactie kwam, en iedere keer ook de belofte dat er terug gebeld zou worden en ze zouden kijken naar een oplossing. Deze kwam er niet, de laatste dame aan de telefoon gaf aan dat het buiten de garantie valt en ze niks voor me konden doen...
Dus als ik een apparaat koop van een dikke duizend euro, het na ruim 2 jaar stuk gaat, dan heb ik gewoon dikke pech blijkbaar.
Eerste en laatste keer Jura voor mij, helaas erg teleurgesteld.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Jura E8 (EB) Moonlight Silver?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!