DVico TViX HD N-1 Review

Crazyhorse 27 februari 2011, laatste update op 27 februari 2011, 358 views

DVico TViX HD N-1

Pluspunten

• Design
  • Gebruiksgemak
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Prijs i.v.m. andere mediaspelers zonder HD
  • Matig bereik afstandbediening

Geluidskwaliteit Score: 4
Het product doet bij mij alles wat het hoort te doen en heb ik zelf kunnen installeren i.c.m. mijn NAS. En eerlijk gezegd ben ik een absolute beginneling in netwerken, maar toch heb ik alles zo in kunnen stellen dat de N-1 alle media bestanden van mijn NAS af kan lezen.

De beeld en geluidskwaliteit van de afgespeelde bestanden zijn uitstekend, het design van de mediaspeler is in mijn ogen mooi en staat goed bij de rest van de apperatuur. Bouwkwaliteit is uitstekend. Nog geen mediebestanden gehad die de mediaspeler niet kon afspelen.

De menustructuur is duidelijk, updaten van firmware is simpel. Enige nadeel wat ik heb ondervonden is het matige bereik van de afstandsbediening.

In mijn ogen is dit product zijn geld zeker waard.

Heb jij ook een DVico TViX HD N-1?