Trust MI-4930Rp Wireless Optical Mini Mouse Review

Jasjas 27 februari 2011, laatste update op 27 februari 2011, 378 views

Trust MI-4930Rp Wireless Optical Mini Mouse

Pluspunten

• Heeft een dpi switcher
  • Heeft meerdere knoppen
  • Kleine ontvanger
  • Ligt goed in de hand
  • Meerdere knoppen
  • Makkelijk te installeren
  • kan op bijna alle ondergronden gebruikt worden
  • scrollwieltje heeft ook de mogelijkheid om naar links en naar rechts te gaan
  • 1 batterij

Minpunten

• Maar 2 dpi standen

Ik heb deze muis gekocht bij de Groene computershop voor een redelijke prijs: 24.99. Ik heb de muis nu 1 maand en hij bevalt nog steeds erg goed. Ik ga per punt nu benoemen wat ik er van vind.

Ergonomie: Het apparaat ligt prettig in de hand. Ik game best wel veel en ik heb tot nu toe nog geen klachten gehad met deze muis. Het scrollwiel is goed goed te gebruiken voelt niet goedkoop aan en je kan het scrollwiel naar links en naar rechts doen. Het gewicht van de muis is prettig niet te zwaar en niet te licht.

Functionaliteit: De muis functioneert goed heeft verschillende knoppen die goed te gebruiken zijn. Het apparaat heeft aan de linker kant 2 knoppen die zitten precies op de goede hoogte namelijk boven de duim. Het is een draadloze muis met een kleine ontvanger wat erg handig is want zo past mijn laptop met ontvanger in mijn laptop tas.

Precisie: De muis is erg precies als je de dpi op zijn snelst zet. Je hebt wel de 1000 dpi stand nodig want de 500 dpi stand vind ik waardeloos.

Vormgeving: De vormgeving is goed hij ligt goed in de hand. De extra knoppen die erop zitten zitten niet in de weg als je de muis gebruikt. Verder vind ik het scrollwieltje ook mooi die ziet er niet goedkoop uit(net zoals de hele muis trouwens).

Bouwkwaliteit: De bouwkwaliteit is goed de muis is stevig en kan tegen een stootje ik heb de muis een keer laten vallen en toen was er niks kapot en werkte gewoon nog prima. De muis voelt goed in de hand en is lekker stevig.

Drivers en ondersteuning: Hier ben ik ook goed over te spreken. Je krijgt bij de muis een cd met software die heel makkelijk te installeren is. De installatie duurt maar ongeveer een minuut. Je krijgt een keuzemenu waar alles goed in is aangegeven. In dit menu kan je bijv. ook de software van de muis weer deinstalleren.

Prijs: Ik heb de muis gekocht voor 24.99 dat vind ik een goede prijs voor deze muis dat is de muis helemaal waard.

Problemen?: Ik heb nog geen problemen met de muis gehad. Alleen vind ik het wel jammer dat de muis maar twee dpi mogelijkheden heeft.

Conclusie: Dit is een perfecte muis voor iemand die gamet. De muis is snel, precies en betrouwbaar.

Foto`s volgen nog.

Heb jij ook een Trust MI-4930Rp Wireless Optical Mini Mouse?

Ik wil er ook even op wijzen dat op het plaatje van het product een grotere ontvanger is dan de tweede versie.
Deze muis is uitgebracht onder nummer 15315 en 15315-02. De tweede versie heeft een kleinere ontvanger. Ze zijn wel allebei onder de naam MI-4930Rp uitgebracht.
Trust product pagina van versie -02 http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15315