HTC HD2 Zwart Review
Ik heb de HD2 ondertussen al meer als een jaar. Toen ik hem kocht was hij verreweg de beste telefoon van het moment. Ik heb al die tijd Windows Mobile met veel liefde gebruikt (een echte verademing op gebeid van vrijheid na iOS). Sinds januari is hij aan een nieuw hoofdstuk in zijn leven begonnen namelijk met Windows Phone 7.
Ik raad de HD2 nu nog altijd aan om te kopen omdat de prijs goed meevalt omdat hij al een tijdje uit is, de hardware kan echter nog volop mee concurreren met de andere grote des aardes. De HD2 is echt een Smartphone die je volledig kan aanpassen aan je eigen smaak. Wil je liever veel vrijheid dan kies je voor Android of hou je Windows Mobilei. Ik ben echter gevallen voor de snelheid en het design van Windows Phone 7.
Pluspunten
Groot scherm Veel keuze uit OS'sen Uitstekende bouwkwaliteit
Minpunten
Slechte batterij
Eindoordeel
Ik raad de HD2 nu nog altijd aan om te kopen omdat de prijs goed meevalt omdat hij al een tijdje uit is, de hardware kan echter nog volop mee concurreren met de andere grote des aardes. De HD2 is echt een Smartphone die je volledig kan aanpassen aan je eigen smaak. Wil je liever veel vrijheid dan kies je voor Android of hou je Windows Mobilei. Ik ben echter gevallen voor de snelheid en het design van Windows Phone 7.
Internetten is ook zalig op het grote 4,3" scherm. de batterij van de HD2 gaat echter met moeite een dag mee een nadeel dus.
Reacties (7)
Waarom "Veel keuze uit OS'sen"
Kun je dual-boot doen mss? Sorry als dit een domme vraag is
- WM6.5 (duh)
- WP7
- Android (ook de nieuwste versie, gingerbread )
- Ubuntu
- MeeGo (in ontwikkeling)
De HD2 is de ultieme tweakerphone... absoluut een legende in de ROM scene.
Ik was zwaar teleurgesteld in deze telefoon toen ik hem kreeg en dat kwam natuurlijk door WM6.5. Ik had totaal geen kennis van roms etc... Toen kreeg ik via een klasgenoot de tip om XDA eens te bezoeken. Ik verbaas me iedere keer weer wat dit ding wel niet kan
[Reactie gewijzigd door Ruffzz op 25 juli 2024 18:41]
Thx
Een dag intensief gebruiken lukt ook niet op 1 batterij. Ik heb er dan ook 2.
Je kunt ook wel die extra zware batterij erin doen, maar helaas krijg je dan wel een lelijke bult aan de achterkant er gratis bij.
Voor de rest echt een supertelefoon qua mogelijkheden. Zeker gezien de leeftijd van de telefoon. De touch daimond, touch pro en touch HD zijn allemaal redelijk snel uitgefaseerd, maar deze telefoon blijft maar verbazen.
Ik heb echt nog nooit zoveel lol gehad aan een mobieltje, deze is echt zijn geld dubbel en dwars waard.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn