Apple iPad Wi-Fi + 3G 64GB Zwart Review

HereIsTom 26 februari 2011, laatste update op 26 februari 2011, 1.440 views

Apple iPad Wi-Fi + 3G 64GB Zwart

Pluspunten

• snel opstarten, dus o.a. even snel je mail checken.
  • mooi groot scherm en toch goed formaat om mee te nemen.
  • veel (gratis) Apps verkrijgbaar.
  • lange accuduur, een hele dag bij continue gebruik!
  • ook mooi te gebruiken om films en foto's te bekijken.

Minpunten

• het enige minpuntje dat ik had was dan misschien de prijs.

Ik heb de iPad nu een jaar en ben er uiterst tevreden over. In de afgelopen tijd vele tablets gehad, maar er was er nog geen een die kon tippen aan de iPad van Apple!
Het opstarten van de iPad gaat zeer snel, aanzetten en binnen 1 minuut zit ik op Internet.
Het voordeel van een 3G is niet alleen dat je overal op Internet kan, maar ook dat er een GPS in zit, waardoor er vele mogelijkheden bijkomen, zoals navigatie.
Ik gebruik de iPad als vervanging van mijn laptop, ik kan dus ook hetzelfde als op mijn laptop.
Het scherm is mooi en duidelijk, helderheid is ook instelbaar, waardoor het lezen van o.a. EBoeken ook goed te doen is.
Ik heb er een case waardoor je er makkelijk overal mee kan werken en dus ook op schoot en daarmee kan ik 'm ook makkelijk overal mee naartoe nemen; http://www.i-customs.nl/m.../Muvit_iPad_Snow_Case.jpg
Kortom, twijfel je nog, niet doen, gewoon kopen je zult er geen spijt van krijgen ;)

Heb jij ook een Apple iPad Wi-Fi + 3G 64GB Zwart?

Waarom heb je andere tablets geprobeerd? Was je niet tevreden met die kwaliteit van de iPad? De echte concurrentie komt pas dit jaar met goede alternatieven op de markt.
Het voordeel van in de ICT werken is dat je nogal makkelijk toegang hebt tot nieuwe producten, zo ook de tablets, vandaar dat ik nieuwsgierig was hoe die werkte t.o.v. de iPad.
En de echte concurrentie komt 25 maart in de winkel, de iPad 2 ;)