HP Compaq Business notebook 6820s Review

6820s 4 maart 2011, 467 views

HP Compaq Business notebook 6820s

Pluspunten

• performance/prijs verhouding
  • heerlijk hp toetsenbord

Minpunten

• warmte en geluids productie,
  • Géén DVI en HDMI

Een fijne laptop voor een goede prijs,
Destijds de enige met een 2.0 ghz T7250 core2duo en 2gb ram Én 17" scherm voor 650 Euro.
andere vergelijkbare laptops waren allemaal duurder.
Ik denk dat het komt omdat bij de 6820s (nutteloze) dingen zoals; webcam, bluray(brander) 5 dubbele cardreader, en helaas DVI en HDMI ontbreken.

De warmteproductie is dusdanig dat je hem écht elk halfjaar schoon moet maken (inwendig), anders is het geen pretje meer om hem op schoot te hebben.

Bij mij is er nog een klein probleem dat het stekkertje van de adaptor waar het de laptop ingaat, een beetje losjes er in zit. dit komt door de plaatsing van de ingang en het is geen haaks stekkertje, dat zou ook al kunnen helpen.
met als resultaat dat als je hem op schoot hebt dat de stekker er soms uitvalt.

• Seagate Desktop External Drive 1TB Zwart
  • M-audio Fast track pro
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een HP Compaq Business notebook 6820s?

ik heb een compaq cq61, en PRECIES het zelfde probleem met het stekkertje.
(ook veel last van warmte en geluid, als ik een paar uur een wat zwaarder spel speel valt ie uit omdat de proc boven de 80/90* was gekomen)

het stekkertje kan een beetje heen en weer wiebelen en soms als je eens gaat verzitten valt ie er zomaar uit, mijn vader heeft een hp pavilion dv7, deze gebruikt precies dezelde stekker en hij heeft hier geen last van, dus dit is waarschijnlijk nog een van de dingen waar ze op bespaard hebben, niet precies kijken hoe groot de aansluiting moet zijn