PowerColor Red Devil RX 6900 XT Review
Zeer krachtige kaart met gave RGB en goede OC-mogelijkheden. Niet geschikt voor raytracingfans en je voeding krijgt het zwaar, maar performance is top!
Pluspunten
Performance Mooie RGB en goede koeling RGB te bedienen via 3pin kabel Prachtig overclockbaar
Minpunten
Mega groot Hongerig voor stroom Raytracing moet je niet aan beginnen 3 x 8pin voeding
Eindoordeel
PowerColor RX 6900 XT Review – Beest van een kaart met een paar trekjes
Pluspunten
Uitstekende performance – Draait moeiteloos AAA-games op 1440p en zelfs 4K met hoge settings.Mooie RGB en goede koeling – De RGB is stijlvol, niet overdreven, en de triple-fan koeler houdt alles stil en koel.
Goede overclockbaarheid – Veel OC-potentieel dankzij stevige VRM en koeling.
RGB te bedienen via 3-pin ARGB header – Handig aan te sluiten op je moederbord, geen extra software nodig.
Minpunten
– Groot – Neem de maat op, want deze kaart past niet zomaar in elke behuizing.– 3x 8-pin power connectors – Dat is fors, en vereist een stevige PSU.
– Raytracing stelt teleur – AMD blijft achter op NVIDIA, met veel lagere prestaties bij RT aan.
– Stroomverbruik – Deze kaart is echt dorstig, reken op 300W+ verbruik onder load.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een PowerColor Red Devil RX 6900 XT?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!